Moglibyście mi opisać grę Mario w 2-3 zdaniach. Co się w niej dzieję.
(np. W Mario z każdą rundą przybywa wiele nowych trudności. Trzeba chodzić ludkiem, skakać, unikać przeszkód w przejść jak najdalej. )
Moglibyście mi to jakoś tak opisać po angielsku a jak to inaczej napiszecie to jeszcze tłumaczenie tego po polsku.
Z góry dzięki :*

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T19:51:20+01:00
Mario is a video game character. He must defeat enemies by jumping on them from below and then kicking them, when they're knocked down.With each level the game becomes more difficult. I like this game because I associate it well.


Mario to postać z gry video. On musi pokonywać wrogów skacząc na nich z góry i kopiąc ich gdy są rozwaleni. Z każdym poziomem gra staje się coraz bardziej trudniejsza. Lubie tą gre ponieważ dobrze mi sie kojarzy.
2009-11-23T19:54:50+01:00
In each round of Mario comes many new difficulties. Ludki need to walk, jump, avoid obstacles to go as far as possible.


to o tym mario po angielsku jak chciałaś. ;)