Odpowiedzi

2009-11-23T19:47:02+01:00
Nie najciekawsza , nie ciekawszy, nieciekawy
nie lepszy, niedobry, nie najlepszy
niedobrze, nie lepiej, nie najlepiej

chyba o to chodzi ;]
2009-11-23T19:47:25+01:00
Nieciekawa, nie ciekawsza
niedobry, nie najlepszy
niedobrze, gorzej, najgorzej
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T19:47:59+01:00
Nie najciekawsza - nieciekawa - nie ciekawsza
nie lepszy - niedobry - nie najlepszy
niedobrze - nie lepiej - nie najlepiej