Odpowiedzi

2009-11-23T19:52:35+01:00
POZYTYWNE:
*Detergenty "czyszczą"
*
NEGATYWNE:
*zanieczyszczenie środowiska przyrodniczego
*nadmierną produkcję glonów, co prowadzi do gromadzenia się mułów
*mogą wywoływać uczulenia co wpływa niekorzystnie na skórę człowieka
6 2 6
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T20:42:32+01:00
Negatywne:
-zanieczyszczanie środowiska,
-zły wpływ na życie człowieka, zwierząt i roślin
-duża ilośc detergentów w wodach moze spowodowac obumarcie roślin wodnych i zwierząt tam żyjących

Pozytywne:
-stosowane z umiarem dorze wpływają na środowisko
-sprzyjają wzrostowi niektórych roślin
5 4 5