Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T19:53:08+01:00
P₁=πr²
P₁=π(16π)²
P₁=256π³ cm²

P₂=π(10π)²
P₂=100π³ cm²

P=256π³-100π³
P=156 cm²

Odp. Pole pierścienia wynosi 156cm²
2009-11-23T19:54:44+01:00
R=l/2π
r₁=16/2π=8π
r₂=10/2π=5π
P=πr²
P₁=8²π=64π
P₂=5²π=25π
64π-25π=39π
Odp.pole pierscienia wynosi 39π
  • losa
  • Początkujący
2009-11-23T19:59:05+01:00
Narysuj sobie to bo tutaj nie potrafie.
l₁= 16πcm
l₂= 10πcm
l= 2πr /:2π
r= l:(2π) napisz to sobie w kresce ułamkowej
podstawiamy:
r₁= 16π:(2π) pi sie skraca
r₁= 8 [cm]
r₂= 10π: (2π) pi sie skraca
r₂= 5 [cm]
P=πr²
P₁=π8²
P₁=64π
P₂=π5²
P₂=25π
P=64π-25π
P=39π
Odp.: Pole tego pierścienia wynosi 39π.