Odpowiedzi

2009-11-23T19:49:59+01:00
Mam na imię ...........Mieszkam w ........Mam dwuletnie wykształcenie ukończenia szkoły aktorskiej i bardzo staram sie o role osoby komediowej .Bardzo chciałbym się dostać bo wierze że jest to praca w sam raz dla takiej osoby jak ja z góry dziękuje



..............
Podpis i data
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T19:59:05+01:00
Imię nazwisko data
ulica nr domu i mieszkania
miejscowość kod pocztowy
nazwa teatru
ulica nr budynku
i lokalu.
miejscowość i kod
podczowy


Panie dyrektorze
Zwracam się z prośbą o przyjęcie mnie do teatru (np. Złote liście). Mam dwuletnie wykształcenie, ukończoną szkołę aktorską. Bardzo prosiłabym o rolę osoby komediowej. W szkole uczęszczałam na kółka recytatorkie. Bardzo lubię wystepować na scenie. Często wyjeżdżałam na konkursy na których zajmowałam 1, 2 i 3 miejsca

Imię i nazwisko
Załączniki:
- świadectwo ukończenie szkoły aktorskiej
- moje osiągnięcia
-
2009-11-23T20:00:17+01:00
Imię 23.11.2009r.
Nazwisko
Adres
Dyrektor Teatru(np.w Warszwie)


Szanowny Panie,
proszę o przyjęcie mnie do Teatru w Warszawie i przyznanie mi roli osoby komediowej.
Mam dwuletnie wykształcenie. Ponadto ukończyłam Szkołę Aktorską we Wrocławiu.
Proszę o pozytywne rozpatrzenie mojej prośby.
Z poważaniem
Twoje imię i nazwisko (np.Anna Kowalska)