Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T19:50:26+01:00
AB=[4,1]
AB=[5,12]
AB=[15,-8]
AB=[6,-8]
AB=[4,4]

Myślę, że o to chodziło.

AB= √4²+ 1² = √16+1 = √17
AB = √5²+12² = √25+144 = √169 = 13
AB = √15² + (-8)² = √225+64 = √289
AB = √6² + (-8)² = √36+64 = √100 =10
AB = √4²+4² = √16+16 = √32 = 4√2
3 4 3
2009-11-23T19:53:32+01:00
A) dł AB = √4²+1²= √17
b) Dl ab=√5²+12²=13
c ab=√15²+8²= 17
d ab=10
e ab= 4√2
2 4 2
2009-11-23T20:01:17+01:00
Patrz załącznik;)

a) |AB| = pier z 17
b) |AB| = 13
c) |AB| = 17
d) |AB| = 10
e) |AB| = pierw z 32
5 3 5