Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T19:51:13+01:00
Kasie ze swoim stwierdzeniem niemiała racji poniewaz mogłajeszcze sprawnie zyc funkcjonowac cieszyc sie kazda chwila spedzona z rodzicaami mogła pogłebiac swoją wiedze
2009-11-23T19:52:39+01:00
tak i nie

tak
ponieważ każdy z nas chciał by byc zdrowy
a ona nie może grać w piłkę biegać

a nie
ponieważ dalej zyje i może wykonywać prawie wszystkie czyności
1 5 1
2009-11-23T19:59:49+01:00
Moim zdaniem każdy jakby się dowiedział że będzie jeździć na wózku nie miałby siły do życia.Ale trzeba się wziąść w garść i nie przejmować się tym że ludzie przyglądają się nam.Osoba jeżdżąca na wózku jest człowiekiem jak każdy z nas.Więc myślę że Kasia nie ma racji dlatego że da się z tym żyć z pomocą rodziny i najbliższych.
1 1 1