Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-23T19:53:12+01:00
Odnosił sie do nich z cierpliościa i cułościa
''Jezu ufam tobie''
2009-11-23T19:55:17+01:00
Pan Jezus do grzesznikow odnosi sie tak Wierzcie i nawracajcie lud swoj, Ja Panu Jezusowi odpowiadam ze go kocham bede zawsze go kowal i modlil sie szczerze i wiernie do konca moich dni
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T19:56:18+01:00
Pan Jezus wobec grzesznikow:
- odpuścił grzechy kobiecie cudzołożnej
- obiecał Dobremu Łotrowi Niebo
- przyszedł zbawić wszystkich grzesznikow
- po prostu kochal
- nie potepiał
- jadał posiłki pomiedzy celnikami

Moja odpowiedz:
- oddawanie Bogu czci
- modlitwa
- gotowosc na jego posłannictwo i plany wobec mnie

pozdrawiam:)