Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T19:56:41+01:00
66.94 w przyblirzeniu 67km/h
Odp. Motocyklista musiałby jechać około 67km/h aby pokonać taką sama trase
2009-11-23T19:56:42+01:00
3h-------------54km/h
2,42h-------------x
x=2.42x54/3=43.5km/h
odp: samochud musiał jechac z predkoscią 43.5 km/h
2009-11-23T20:17:05+01:00
Dane:
v1= 54 km/h= 15 m/s
t1= 3h= 10800s
t2= 2h 42 min= 9720 s
Szukane:
v2=?
Rozwiązanie:
v=s/t
s1= v1*t1
s= 15*10800
s=162000 [m]

v2=s/t2
v2= 162000/ 9720
v2 ≈16,(6) [m/s] - wynik w okresie, gdyż wyniósł 16,6666666666

16,6m/s= 57,6 km/h
odp. Motocyklista musialby pokonac ta trase z predkoscia 16 m/s czyli ok. 57,6 km/h