Odpowiedzi

2009-11-23T19:57:58+01:00
Latarnik przez zaczytanie się zapomniał o zapaleniu latarnii co poskutkowało rozbiciem się statku na morzu.
2009-11-23T20:03:46+01:00
Konsekwencją zaczytania się była utrata pracy, gdyż Skawiński zapomniał zapalić latarnię... :)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T20:06:10+01:00
No więc tak:
Skawiński- emigrant z Polski po otrzymani Pana Tadeusza tak bardzo rozmażył się czytając inwokację że zapomniał o całym świecie , po prostu roamażył się przypomniał sobie ojczyzne z dawnych lat jaką opi sał Mickiewicz

Skawiński tak rozmażył się , że w końcu zasnąłi nie zapalił latarni przez co rozbiła sie łódź .Po tym incydencie staruszek sostał wyrzucony z pracy