Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Tess
  • Początkujący
2009-11-23T19:59:34+01:00
5x + (2x - 7) =7x-7
4a + (8 - 3a) =a+8
-5x + (-2y + 4x) =-x-2y
-5x - (-2x - 7) =-3x+7
2009-11-23T20:01:12+01:00
5x+(2x-7)= 5x+2x-7=7x-7
4a+(8-3a)=4a+8-3a=a+8
-5x+(-2y+4x)=-5x-2y+4x=-x-2y
-5x-(-2x-7)=-5x+2x+7=-3x+7
2009-11-23T21:00:40+01:00
5x + (2x - 7) =7x-7

4a + (8 - 3a) =a+8

-5x + (-2y + 4x) =-x-2y

-5x - (-2x - 7) =-3x+7