Odpowiedzi

2009-11-23T19:58:37+01:00
2009-11-23T20:00:15+01:00
Wcześniej byly tam inne dyscypliny jeżeli masz książke z histori kl 6 to nie powinnaś mieć żadnego problemu...
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T20:07:58+01:00
Po pierwsze znikneły nie które konkurencje typu : wyścig rydwanów czterokonnym ;)
po drugie dawniej zwycięzca olimpiady mógł wybudować sobie pomnik a teraz dostaje tylko medal ;p
W dawniejszych olimpiadach nie odbywała się ceremonia odpalenia znicza , a teraz już tak się robi . :D
9 3 9