Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-23T20:01:42+01:00
1) słuchać ludzi
2) uśmiechać się zawsze i wszędzie
3) nie robić tego ze swoją sekretarką:)
4) być szczerym i delikatnym pokazać że chce się wszystko zmienić i można to stworzyć
5) chodzić zawsze w tym samym obciąć sobie o 50% pensję i kupić dosyć starego mercedesa
6) nigdy nie być napitym (paparazzi grasują po tym świecie)(:
7) rozwijać sporty dla dzieci i dorosłych np.wybudować nową salę sportową
8) stopniowo podwyższać pensję dla nauczycilei , policjantów itp.
9) organizować zabawy kultulane
10) być sobą :)
2009-11-23T20:04:14+01:00
- musi dbać o dobra podwładnych
- powinien zachować prawa mniejszosci narodowych
- sprawiedliwie i rozsądnie rozporządzać budżetem
- dbać oto aby mniejszosci tez były zadowolone
- wolność słowa
- musi pozwolić na organizacje polityczne
- dopuszczanie do głosu opozycji
- przyjmowanie zażaleń podwładnych
- pilnowanie aby nie było aktów korupcji w kraju
- traktowanie wszytkich równo.
2009-11-23T20:45:27+01:00
- sprawiedliwie i rozsądnie rozporządzać budżetem
- dbać oto aby mniejszosci tez były zadowolone
- wolność słowa
- traktowanie wszytkich równo.
- rozwijać sporty dla dzieci i dorosłych np.wybudować nową salę sportową
- stopniowo podwyższać pensję dla nauczycilei , policjantów itp.
- być szczerym i delikatnym pokazać że chce się wszystko zmienić i można to stworzyć
- powinien zachować prawa mniejszosci narodowych
- sprawiedliwie i rozsądnie rozporządzać budżetem