Dokończ zdania wyjaśniające,co spowodowało,że Francja stała sięmonarchią absolutną.

1.Powstał system administracyji podporządkowanej ................ .
2.Pozycja .............. została mocno ograniczona.
3.Król zabronił arystokracji ........................ .
4.Reformy gospodarcze wzmocniły niezależność ............ .

3

Odpowiedzi

2009-11-23T20:04:32+01:00

2.Pozycja parlamentu została mocno ograniczona.

4.Reformy gospodarcze wzmocniły niezależność króla(państwa)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T20:11:29+01:00
1.Królowi
2.Parlamentu
3.Polityki zagranicznej
4.Francji
2009-11-23T20:25:52+01:00
Królowi,Parlamentu,Polityki zagranicznej,Francji