Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-23T20:07:42+01:00
Uznanie własnego posłannictwa i jej głęboka wiara wzbudziło podziw Elżbiety w Maryi .
„Gdy Elżbieta usłyszała pozdrowienie Maryi, poruszyło się dzieciątko w jej łonie...Taka postawa właściwa jest sercu oddanemu Bogu - ma uznanie dla innych i stała się godnym podziwu przybytkiem wielkiego ducha.
3 2 3
2009-11-23T21:28:06+01:00
Podziw Elżbiety wzbódziło to,że Maryja będzie matkom jej pana Jezusa Chrystusa,samego Boga.U Elżbiety podziw wzbódził też to,że dzieciątko w jej łonie poruszyło się jak usłyszało pozdrowienie Maryii.
10 3 10
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T00:55:01+01:00
Podziw Elżbiety wzbudziła wieść o tym ze Maryja będzie matką Chrystusa.
9 4 9