Odpowiedzi

2009-11-23T20:09:46+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T20:11:41+01:00
1.
m=?
V=2dm³ = 0,002m³
q - gęstość
q=920kg/m³
q=m / V (m podzielone przez V )
920 = m / 0,002
m = 920 * 0,002 =1,84kg
  • losa
  • Początkujący
2009-11-23T20:13:54+01:00
Dane:
V=2dm₃=0,002m₃
d=920kg/m₃
szuk.:
m=?
wzory:
d=m/V
m=d x V

m=920kg/m₃ x 0,002m₃ metry sie skracaja
m=1,84kg
Odp.: Masa lodu wynosi 1,84 kg.