Odpowiedzi

2009-11-23T20:11:56+01:00
Boże, Rządco i Panie narodów, z ręki i karności Twojej racz nas nie wypuszczać, a za przyczyną Najświętszej Panny, Królowej naszej, błogosław Ojczyżnie naszej, by Tobie zawsze wierna, chwałę przyniosła Imieniu Twemu a syny swe wiodła ku szczęśliwości.
Wszechmogący wieczny Boże, spuść nam szeroką i głęboką miłość ku braciom i najmilszej Matce, Ojczyżnie naszej, byśmy jej i ludowi Twemu, swoich pożytków zapomniawszy, mogli służyć uczciwie.
Ześlij Ducha Świętego na sługi Twoje, rządy kraju naszego sprawujące, by wedle woli Twojej ludem sobie powierzonym mądrze i sprawiedliwie zdołali kierować. Przez Chrystusa, Pana naszego.Amen.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T20:12:43+01:00
Panie Boże dziękuje ci zę jesteś ze mną i przy mnie. Przy mojej mam ie i tacie. Przy wszystkich ludziach w narodzie. Dziękuje że jesteś blisko nas i dziękuje za wszystko co dla nas robisz. Prosze cie o wiele łask dla naszej ojczyzny - Polski
Amen
2009-11-23T20:57:14+01:00
Dziękuję ci Panie Boże że sprawujesz opiekę nad naszym narodem, proszę cię sprawuj baczną uwagę nad rządcami naszego narodu aby rządzili sprawiedliwie i aby nie było w naszym kraju żadnych wojen chorób i niczego złego co mogło by na nas negatywnie wpłynąć. Amen.