Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T20:14:05+01:00
A=2m
b=3m
c=1,5m
V=a×b×c
V=2m×3m×1,5m
V=9m³=9000000cm³
gęstość wody - 1g/cm³
d=1g/cm³
m=V×d
m=1g/cm³×9000000cm³
m=9000000g=9000kg=9t

Odp: Masa wody wynosi 9 ton.
2009-11-23T20:17:37+01:00
V=2x3x1,5=9m³=9000dm³
1dm³=>1l
1l=>1kg
9000dm³=>9000l=>9000kg
2009-11-23T20:18:12+01:00
Vbasenu= 2m*3m*1,5m
Vbasenu=9m³

Przyjmuje sie że 1dm³ wody waży 1kg (zgodnie z tabelą mas właściwych)
1m³=10dm*10dm*10dm
1m³=1000dm³
9m³=9000dm³
9000dm³----?
1dm----1kg (to jest metoda proporcji)

9000dm³ wody waży 9000kg

:)

Daj najlepszą zobacz jak Ci ładnie rozwiązałem :D
1 5 1