Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T20:27:44+01:00
A=14 B=112
14-100%
112-x%
x=(112x100%):14
x=800%

A=125 B=50
125-100%
50-x%
x=(50x100%):125
x=40%

A=0,15 B=0,75
0,15-100%
0,75-x%
x=(0,75x100%):0,15
x=500%
2009-11-23T20:37:38+01:00
Jakim procentem :
A=14 B=112
112/14=112/14 * 100% = 11200%/14 = 800%

A=125 B=50
50/125=50/125 * 100%= 5000%/125= 40%

A=0,15 B=0,75
0,75/0,15= 0,75/0,15 * 100%= 75%/0,15= 500%

ZNAJDZ LICZBE KTÓRA MA NASTEPUJACE ROZWINIĘCIE DZIESIĘTNE
A)0,323232....
x=0,323232 /:100 |
100x=32,3232 |-
99x=32 /:99
x= 32/99

C)0,124124124......
x=0,124124124 /:1000 |
1000x=124,124124 |-
999x=124/:999
x=124/999