Odpowiedzi

2009-11-23T20:12:51+01:00
10*1500 = 15000 - tyle biletow 10 zl

20000 - 15000 = 5000 - tyle po 20 zl
2009-11-23T20:17:42+01:00
Sprzedano 1000 biletów po 10 złotych - uzyskano 10000 zł oraz 500 biletów po 20 zł - uzyskano 10000 zł.
Razem uzyskano 20000 zł. :)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T20:21:28+01:00
X- bilety za 10zł
y- bilety za 20 zł

x+y = 1500 /*(-10)
10x + 20y = 20000

-10x - 10y = - 15000
10x + 20y = 20000

10y = 5000 / :10
y= 500

spr. x= 1500 - 500
x= 1000