1.Cechy życia religijnego.
2.Co to znaczy, że człowiek jest jednością duszy i ciała?
3.Jakie są potrzeby duchowe człowieka?
4. Wymień przymioty wiary.
P.S. Prosze o szybką odpowiedź. Muszę się tego nauczyć bo jutro mam z tego sprawdzian :/
Z góry dziękuje :] :*

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T20:53:25+01:00
1) Wiara w Boga, czczenie jego imienia....
2) To znaczy że człowiek stanowi jedność i z duszą i z ciałem
3) Modlitwa, spowiedż, komunia, pomoc Boża
4) przedmioty wiary to chyba różaniec, medalik i krzyż ale nie jestem pewna....
1 2 1
2009-11-23T22:20:26+01:00
1.Modlitwa, wiara w jednego Boga, spowiedź.
2. To znaczy że te częśi są tak jakby polaczone ze sobą bo Bog nam je stworzył.
3.To jest to co w pierwszym pytaniu.



Mam nadzieje ze pomoglam
1 2 1