Odpowiedzi

2009-11-23T20:23:27+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T20:23:31+01:00
Zad.6 / 102
a) Pt(trójkąta żielonego) = (1+3+2) * (1+3+2) = 6 * 6 = 36 cm2
Pt2(trójkąta białego) = 3 * 3 = 9 cm2
Pc(całego trójkąta) = 36 cm2 - 9 cm2 = 27 cm2
b) Pt(trójkąta) = (8 + 4 + 10) * 7 = 22 * 7 = 154 cm2
Pk(kwadrata) = 4 * 4 = 16 cm2
Pc = 154 cm2 + 16 cm2 = 170 cm2
c) Pt = 6 * 10 = 60 cm2
Pt2 = 3 * 10 = 30 cm2
Pc = 60 cm2 + 30 cm2 = 90 cm2

Hehe.. Czasem dobrze jest zostawic se ksiazke do matmy z klasy 6 :P
4 5 4