Odpowiedzi

2009-11-23T20:20:37+01:00
Taka same, gdyż czas urzędowy w całej Polsce jest taki sam

Co do strefy to większość krajów leży w tej samej strefie czasowej(pomijając USA, Kanadę i Rosję)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T20:47:57+01:00
Godzina jest taka sama , gdyż w Polsce jest jeden i ten sam czas.
Chociaż Lublin leży już w innej strefie czasowej.
2009-11-23T22:42:25+01:00
Godzina jest tak sama: 8.00 ponieważ w całej Polsce obowiązuje jeden czas urzędowy. w każdym miejcu polski jest taki sam czas zawsze!