Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T20:46:10+01:00
1) Inaczej wikariusz - Wikary
2) Część mszy św. - liturgia
3) Rany ojca Pio odzwierciedlające rany Jezusa Chrystusa - stygmaty
4) Skąd pochodził O. Pio - Pietrelcina
5) "Żywe fundamenty kościoła" - Piotr
6) Imię zbawiciela - Jezus
7) Napisana przez m. in. św Marka - ewangelia
8) Jeden z zakonów - Franciszkanie
9) Miejsce, przy którym odprawiana jest msza św. - ołtarz
10) Jak nazywano inaczej Izraelitów - żydzi
11) Po trzech dniach ... - zmartwychwstał
12) Zmywa się nią grzech pierworodny - woda święcona
13) Samochód, którym jeździł JP II - Papa Mobile
3 5 3
2009-11-23T21:15:01+01:00
Dam ci kilka haseł które możesz wykorzystać. Mam nadzieję że krzyżówkę już sama ułożysz. Pytania układasz w ten sposób, że do pytania piszesz znaczenie jakiegoś słowa:)

1. Spowiedź- oczyszczenie z grzechów.
2. Sumienie- zdolność odróżniania dobra od zła.
3. Modlitwa- rozmowa z Bogiem.
4. Grzech- Świadome i dobrowolne przekroczenie przykazań Bożych lub kościelnych.
5. Sakramenty- widzialne znaki, które ustanowił Chrystus.
6. Dojrzałość- inaczej odpowiedzialność.
7. Chrzest- gładzi grzech pierworodny.
8. Męstwo- jeden z darów Ducha Św.
9.akt- np. wiary nadziei, miłości, żalu.
10. Krzyż- symbol wiary.
11. Krzyżm św.- służy do namaszczenia.
11. Święte- inaczej Biblia, Pismo ...
12. Religia- nauka o bogu.
2 5 2