Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T20:34:05+01:00
2/10

1)
-srodowisko wodne
-moga zyc na ladzie
2)
-rodzaj skory
-ilosc odnuzy

6/11

Zeby naukowcy z calego swiata mogli sie porozumiewac jednym ustalonym jezykiem

2/14

1) skresl "maleje"
2) skresl "mniejszym"
3) skresl "wzrost"

4/15

roslinozerca miesozerna
rosliny mieso
duzy maly
duza mala
mala duza
duzy maly

4/18

Po zakonczeniu pączkowania młody osobnik jest miniaturą dorosłego organizmu, a w podziale komórki, komórki są równej wielkości

3/22

energii, beztlenowo, tlenu, kefirów, serków i jogurtów, cudzożywne, cudzożywne, fotosynteze,

Nie ma za co ;) daj ze najlepsza praca to bedzie O.K :D
5 5 5
2009-11-23T20:35:49+01:00
2 str 10 - ruchliwość, cudzożywność , pokrycie ciała, ilość odnóży krocznych

6 str 11 pozwala to porozumieć się naukowcom na całym świecie

2 str 14 podkreśl : wzrasta , większym , spadek

4 str 15 rośliny - mięso , duży - mały , duża - mała , mała - duża , duży mały .

4 str 18 ------ nie mam.. niestety

3 str 22 energi , beztlenowo , tlenu , piwa , wódki , wina , cudzożywne , cudzożywne , fotosynteze

2 2 2
2009-11-23T21:05:26+01:00
4/15
ROŚLINOŻERCA
rodzaj pokarmu-rośliny
stopień trudności trawienia pokarmu-duży
Ilość zjadanego pokarmu-mała
Wartość odżywcza pokarmu-mała
Stopień komplikacji układu pokarmowego-mała
MIĘSOŻERCA
rodzaj pokarmu-mięso
stopień trudności trawienia pokarmu-duży
Ilość zjadanego pokarmu-mała
Wartość odżywcza pokarmu-duża
Stopień komplikacji układu pokarmowego-mały
4/18
Podczas pączkowanie komórka nie dzieli się, lecz wytwarza się nowy osobnik, który wkrótce odpada i żyje samodzielnie.
3/22
Proces oddychania dostarcza bakteriom energii niezbędnej do życia. Jako jedne z nielicznych mogą one oddychać zarówno tlenowo jak i beztlenowo. Fermentcja polega na rozkładzie substancji organicznych bez udziału tlenu. Bakterie oddychające w ten sposób są przez człowieka wykorzystywane na przykład do produkcji serów, kefirów i jogurtów. Ze względu na sposób odżywiania bakterie dzielą się na samożywne i cudzożywne. Bakterie cudzożywne czerpią pokarm z rozkładu szczątków organizmów lub jak bakterie chorobotwórcze, żyjąc kosztem innych organizów, wywołują choroby. Natomiast bakterie, które wytwarzają związki organiczne z udziałem energii słonecznej, przeprowadzają fotosyntezę.

sory, więcej nie mam ;)
3 5 3