Woda to .............. ,zwany ................ . W skład cząsteczki wody wchodzą .............. i jeden atom ................ . atomy .............. są połączone z atomem tlenu za pomocą ................. kowalencyjnych spolaryzowanych, ponieważ ........................ pary ...................... są przesunięte w kierunku atomu ..................... .

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T20:32:27+01:00
Woda to ...związek........... ,zwany ......tlenkiem wodoru.......... . W skład cząsteczki wody wchodzą ...2 atomy wodoru........... i jeden atom .......tlenu......... . atomy .......wodoru....... są połączone z atomem tlenu za pomocą .......wiązań.......... kowalencyjnych spolaryzowanych, ponieważ ...........2............. pary ..........wiązań............ są przesunięte w kierunku atomu .........tlenu............ .
2009-11-23T20:35:10+01:00
Woda to tlenek wodoru ,zwany oksydanem. W skład cząsteczki wody wchodzą 2 atomy wodoru i jeden atom tlenu . atomy wodoru są połączone z atomem tlenu za pomocą wiązań kowalencyjnych spolaryzowanych, ponieważ obie pary elektronowe są przesunięte w kierunku atomu tlenu.
2009-11-23T21:20:33+01:00
Woda to (tlenek wodoru), zwany (oksydanem). W skład cząsteczki wody wchodzą (dwa atomy wodoru) i jeden atom (tlenu). Atomy (wodoru) są połączone z atomem tlenu za pomocą (wiązań) kowalencyjnych spolaryzowanych, ponieważ obie pary (elektronowe) są przesunięte w kierunku atomu (tlenu).