Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T21:19:49+01:00
Prawem krOlestwa bOzego, jest:
wiara w bOga
milOsc dO bOga
prawda
szczescie
wyznawanie bOga
czczenie bOga
pOwinnismy:
oddawac mu hold
slawic jegO imie
glOsic dObra nOwine
nie wstydzic sie gO..
34 3 34
2009-11-23T22:10:52+01:00
Głównym prawe Królestwa Bożego jest żyć, jak dziecko Boże. A co to oznacza? Nic innego, jak przestrzegać przykazań, Słuchać tego, co mówi do nas Bóg, czytać Pismo Święte, znać życie i działalność Jezusa oraz poznać dogłębnie istotę ukrzyżowania i zmartwychwstanie, czyli oddania życia za nasze grzechy. W uroczystość Chrystusa Króla każdy powinien pomyśleć nad słowami pieśni: "Króluj nam Chryste, zawsze i wszędzie", a dokładniej zastanowić się, czy jesteśmy w stanie tak bezgranicznie zaufać Jezusowi i dać się mu poprowadzić, że wyrzeklibyśmy sie wszystkiego i zawierzyli swe życie Kościołowi.
18 3 18