Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Alin
  • Początkujący
2009-11-23T20:59:18+01:00
10/91
7x=100
x=100:7=14.285714 ≈14%
11/91
36x=600
x=600:36=16 2/3%
15/91
44+36=80
80x=4400
x=55%
29/92
a)240
B)25
25/92
100x=119100
x=119100:100=1191
30/92
a)4000
b)20
c)4,8
d)20
E)2000
f)200
g)400
h)20
I)10
j)300
38/93
b)285x=30000
x=30000:285=105,26315%≈105%
105%-100%=5%
43/94
a)100x=4900
x=49
140-49=91zł
b)
85x=17000
x=17000:85=200zł
c)
200x=17400
x=17400:200=87%
100%-87%=13%

16 3 16
2009-11-23T21:24:13+01:00
Zad 10
7 dziewczyn - 100%
1 dziewczyna - x%
------ - kreska ułamkowa
100x1 100
-------= ----- = 14,2857143 - napisz że około 14%
7 7

zad 11
360 - 100%
60 - x
100x60 6000
-------- = ------ = 16,6666666666... - około 16,6%
360 360

zad 15
36+44=80
Dorośli
80 - 100%
36 - x

36x100 3600
------- = ------ = 45% - dorośli na filmie
80 80

dzieci!!!
80 - 100%
44 - x

44x100 4400
-------- = ------ = 55% - dzieci na filmie
80 80

zad 29
a) - 240
b) - 25

zad 25.
4764 - 100%
x - 25%

4764x25 119100
--------- = ---------- = 1191 - tyle książek zakupiono
100 100
zad 30.
a) 120 - 3%
x - 100%

120x100 12000
---------- = -------- =4000 - wynik
3 3
b) 4,6 - 23%
x - 100%

4,6x100 460
--------- = ----- = 20 - wynik
23 23
a dalej nie mam czasu.. sorka


11 4 11