Odpowiedzi

2009-11-23T20:36:43+01:00
Zadanie 1:

Np.: Kasia przyniosla do szkoly 42 cukierki. Podzielila je miedzy 7 osob. Ile cukierkow dostala kazda osoba?

42:7 i mamy wynik;)

Zadanie 2:

Wojtek ma 42 lata, Ania jest od niego 7 lat mlodsza. Ile lat ma Ania?

42-7 i otrzymujemy wiek Ani;)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T20:36:44+01:00
Siedmioro dzieci miało 42 cukierki. Ile cukierków będzie miało każde z nich?
42/7=6.
Odp: Każde z dzieci będzie miało 6 cukierków.

Ania miała 42zł, pożyczyła bratu 7 złoty. Ile pieniędzy ma aktualnie Ania?
42zł-7zł=35zł
Odp: Ania ma aktualnie 35zł
1 5 1
2009-11-23T20:37:37+01:00
Arek ma 42 jabłka.Jeśli przyjdzie do niego 7 kolegów to ile jabłek dostanie każdy ?
42:7=6

Odp: Każdy dostanie po 6 jabłek


Tata ma 42 gruszki.Ania podkradła i zjadła mu 7 gruszek.Ile gruszek ma tata?
42-7=35

Odp: Tata ma 35 jabłek


xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD :D ;p
1 5 1