Odpowiedzi

2009-11-23T20:49:20+01:00
Ludzie migrują z terenów nie rozwijających sie do miast bądz do terenów pod miejskich ale z szybkim dojazdem do miejsca pracy. Przemieszczają sie do miast które mogą zapewnic im zycie na wyszym poziomie. przez taka migracje niektóre wsie np. wschodniej czy południowowschodzniej polsce zostaly prawie całkiem wyludnione.
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-24T01:47:42+01:00
Współcześnie o osadnictwie to żywe dowody historii, świadkowie bitew, wojen, minionych wieków, kształtowane przez czas przetrwały do współczesności. Walory osadnicze podnosiło występowanie żyznych gleb, nowe tereny osadnicze a potrzebami ochrony środowiska , podstawowych procesów gospodarczych i ich wpływu na środowisko życia człowieka i poziom zaspokojenia jego potrzeb.Duże zmiany mają tutaj różne czynniki, teraz jest dostępność komunikacyjna, wyposażenie w infrastrukturę techniczną, moda , plany zagospodarowania uwzględniające obszary rolnicze, lasy itp. oraz wiele innych.