Odpowiedzi

2009-11-23T20:43:02+01:00
Wiara człowieka jest podobna do budowanie domu.Stopniowo ją dobudowujemy tak jak dom.Kiedy przyjmujemy sakramenty wiara się wzmacnia tak jak fundamenty domu.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T20:45:41+01:00
Według mnie w tym porównaniu chodzi o to że życie człowieka na ziemi jest jak budowanie domu ponieważ człowiek uczy się i poznaje własne umiejętności.Każda budowa musi dobiec kiedyś dobrego lub złego końca.Dla nas tym końcem jest śmierć potem sąd a na końcu niebo czyściec lub piekło.Człowiek powinien korzystać z życia jak najlepiej.