Odpowiedzi

2009-11-23T20:48:38+01:00
Delta V = 54 km/h

a=deltaV/ deltaT

a=54/10
a=5,4 m/s^2
2009-11-23T20:48:53+01:00
Dane
V1=54km/f
V2= 108km/h

delta t =10s

szukane a=?

delta V= 108-54= 54km/h= 15m/s

a=delta V/delta t
a= 15m/s / 10s = 1,5m/s^
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T20:52:42+01:00
Dane:
V1=108 km/h = 30m/s
V2=54km/h= 15m/s

Szukane:
a=?

a=Vw/t
Vw=V1-V1
Vw=30-15=15m/s

a=15/10 m/s²
a=1,5 m/s²
2 5 2