Odpowiedzi

2009-11-23T20:49:08+01:00
Dane:
W = 4200 kJ = 4200000 J
t = 1 minuta = 60 sekund

Szukane:

P=W/t

Rozwiązanie:

P = 4200000/60 = 70000W czyli 70kW
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T20:51:51+01:00
Dane:
W=4200kJ=420000J
t=1min.=60s.

szukane:
P=?

Wzór P=W/t

P=420000J:60s.=7000W

odp.Moc odbierana z silnika to 7000 Wat.
2009-11-23T21:12:50+01:00
W=4200KJ=4200000J
t=1min=60s
wzór
p=W/t
p=4200000J/60s
p=70000J=70kJ