Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T20:47:47+01:00
A (cm) - ?? ----1
b (cm) - 9
c (cm) - 3
V (cm³) - 27

a (cm) - 6
b (cm) ?? --- 6
c (cm) 6
V (cm³) = 216
2009-11-23T20:50:08+01:00
V=abc
27=ax9x3
27=ax27/27
a=1

a (cm) - 6
b (cm) ??
c (cm) 6
V (cm³) = 216

6xbx6=216
36b=216/36
b=6
2009-11-23T20:52:44+01:00
1.

a*b*c=v /(b*c)
a=v(b*c)
a=27/(9*3)
a=27/27
a=1 cm3

2.

a*b*c=v /(a*c)
b=v/(a*c)
b=216/(6*6)
b=216/36
b=6 cm3