Odpowiedzi

2009-11-23T20:53:50+01:00
V=s/t
a=Δv/Δt przyspieszenie
a=-Δv/Δt opuźnienie
2009-11-23T21:10:29+01:00
V=s/t -ruch jednostajny prostoliniowy
jednostjnie przyspieszony
a-przyspieszenie
a=vk-vp/t
jednostjnie opuzniony
a=Δv/Δt
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T21:16:21+01:00
Ruch jednostajny – ruch, w którym w takich samych przedziałach czasowych ciało pokonuje takie same odcinki drogi.
v=s/t
jest równe.a=v2/r

Ruch jednostajnie przyśpieszony

v=trojka bo nie wiem jak to mam zrobic,przez S a na dole tez trojką przez T

a na ostanie to nie wiem jakie sa wzroy,mysle ze ci pomoglam z gory dzieki:);p;D