Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T20:54:17+01:00
Ooo Dobrze sie składa bo ja wlansie miałam te lekture.; )
no wiec
Podroze bardzo kszrałcą poniewaz dojrzewa sie i dorasta . Mały Ksiaże szukał przyjaciela i ty przyjacielem jest roza, poniewaz Ksiaze zrozuimiał ze ona jest jedyna na świecie i ze ja bardzo kocha.
7 2 7
2009-11-23T21:04:45+01:00
Dużo osób zastanawia się czy podróże kształcą? Według mnie, podróże przyczyniają się do dalszej nauki, do poznawania najskrytszych zakątków świata.

Po pierwsze zwiedzając znane, piękne i interesujące miejsca lub ludzi z danego kraju, możemy poznać ich kulturę.
Po drugie poznając ciekawych ludzi, możemy chcieć częściej jeźdźić na jakieś wycieczki, obozy, oczywiście poznając dalej daną kulturę, również dowiadując się nowych rzeczy.
Po trzecie jest to ciekawa forma nauki, która napewno zachęca nas, do dalszej edukacji.

Z całą pewnością mogę stwierdzić, że podróże ktształcą nas, nasze zachowanie. Widzimy więc, że warto podróżować.




Mniej więcej coś takiego... ; )
4 1 4