Wyobraź sobie następującą sytuację: Do drzwi pani Zosi dzwoni akwizytor i oferuje jej rewelacyjny środek usuwający plamy. Zapisz co najmniej dziesięciozdaniowy dialog między ttymi osobami. Celem wypowiedzi akwizytora powinna byc namowa, a intencją pani Zosi - odmowa.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T21:00:19+01:00
Witam panią mam świetny środek do usuwania plam
To świetnie mimo wszystko dziękuję
Ale to świetny środek niech pani zobaczy
Ja naprawdę go nie potrzebuje!
Naprawdę to jest świetny środek może bym go pani zaprezentował?
Nie nie potrzebuję go mam swoje sprawdzone środki
Ale pani nawet nie spytała o jego działanie
Tak i nie mam zamiaru o niego pytać
A może jednak ?
Nie dziękuję do widzenia!
Traci pani świetną okazje ale .. do widzenia

3 2 3
2009-11-23T21:01:51+01:00
Puk! Puk!
-Witam Panią uprzejmie! Jestem przedstawicielem firmy... Pozwolę sobie przedstawić nasz najnowszy produkt "rewelacyjny odplamiacz".
-Dzień dobry. Proszę kontynuować...
-Nasz produkt jest oryginalny. Nie znajdzie Pani takiego drugiego na rynku.
-Czy mogę go obejrzeć.
-Oczywiście. Pozwolę sobie kontynuować.
-Tak, tak.
-Nasz produkt jest oparty głównie na bazach produktów ekologicznych. Jest niepowtarzalny. Jego główny składik to...
- Czy może pan mi wyjaśnić dlaczego na opakowaniu pisze bez alkoholu a po drugiej stronie pisze +alkohol
-Oczywiście. Ponieważ...
-Tak... Skoro nie umie pan przedstawić tego produktu to bardzo mi przykro. Pana uprzejmość jest wielka, ale nie kupię od pana tego produktu, ponieważ jest on troszkę zakłamany ...
-Oczywiście rozumiem panią, więc pozwoli pani, że opuszczę dom...
-Do widzenia
-Żegnam...
5 4 5
2009-11-23T21:05:21+01:00
-Witam panią. Moje nazwisko Mięciszek Artur. Chciałbym pani zaproponować rewelacyjny płyn ułatwiający usuwanie wszelkich plam.
-Dzień dobry. Przykro mi, ale nie potrzebuję takiego środka.
-Proszę pozwolić mi tylko go zaprezentować. Można go stosować do każdego rodzaju zanieczyszczeń.
-Naprawdę, bardzo dziękuję, ale posiadam już bardzo podobny płyn, który jak dotąd spisuje się nienagannie.
-Jednakże z pewnością nie dorównuje właściwościom tego specyfiku. Bardzo łatwo się go rozprowadza, jest bezzapachowy i nie trzeba zapierać materiału po jego użyciu. Jest warty obejrzenia.
-Niestety nie jestem zainteresowana.
-Cena również jest okazyjna. Wątpię, aby gdzie indziej znalazła pani tak dobry środek w takiej cenie. Wiele osób go zachwala, ręczę własnym słowem.
-Przecież powiedziałam panu, że nie potrzebuję tego płynu. Nie chciałabym być niegrzeczna i zamknąć panu drzwi przed nosem, lecz powoli mnie pan do tego zmusza.
-W takim razie powiem jeszcze tylko o ostatnie cesze tego produktu. Być może środek, którego pani używa również dobrze się spisuje, lecz z pewnością nie zawiera specjalnych olejków zapobiegających alergii oraz mikrogranulek nadających materiałowi idealną miękkość. Ten produkt zatwierdzony jest przez najwyższe komisje, które po przeprowadzeniu różnych badań stwierdzili, że osiąga wszelkie standardy.
-Cóż, nawet to mnie nie przekonuje. Jednak dziękuję bardzo panu za fatygę i jeżeli kiedyś będę potrzebowała podobnego środka z pewnością zwrócę uwagę na ten produkt. Miłego dnia.
-Trudno, dobre chociaż i tyle. Również dziękuję i życzę udanego weekendu. Do widzenia.
-Do widzenia.

Mam nadzieję, że pomogłam ; )
5 4 5