Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T20:56:14+01:00
30⁰ miedzy dłuższą przekatną a bokiem rombu tzn. 60⁰ przy podstawie, czyli romb to 2 trójkąty równoboczne.
Miary to 60⁰, 60⁰, 120⁰, 120⁰
2009-11-23T20:56:39+01:00
2009-11-23T21:23:33+01:00
30°*2 = 60°
tyle wynosi jeden kąt a w rąbie są 2 takie same kąty wiec:
60°*2=120°
Miary kątów w rąbie są równe 360° wiec:
360°-120°=240°
I znowu kolejne 2 kąty są takie same wiec:
240°/2=120°
Odp.Kąty tego rąbu mają miary 60°, 60°, 120°, 120°