Pomóżcie!!! Proszę! :))
W formie tabeli:
Wpisz w odpowiednie rubryki tabeli informacje dotyczące starożytnych i współczesnych igrzysk olimpijskich.

Antyczne igrzyska olimpijskie / Współczesne igrz. olimp.

Miejsce:
Przykładowe dyscypliny:
Uczestnicy:
Publiczność:

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T20:56:21+01:00
Miejsce:
współczesne olimpiady odbywają się w różnych państwach
antyczne wyłącznie w Olimpii

Dyscypliny:
piłka nożna lub w zimowej skoki narcirskie
w antycznej np. rzut dyskiem

Publiczosc:
W starożytnej Gracji: tłumy przybyszów z Grecji, kobiety tylko niezamężne miały prawo usiąść na ławach stadionu
Igrzyska współczesne: zarówno kobiety i mężczyźni oraz dzieci

uczestnicy:kobiety i mężczyźni-dziś
mężczyźni- kiedyś

Nagrody:
teraz sa puchary i medale
kiedys wieńce oliwne
43 4 43
2009-11-23T21:54:11+01:00
Miejsce kiedyś ,Miejsce teraz ;Dyscypliny kiedyś ;Dyscypliny teraz
Największe , kraje które mają ; Skok w dal ;Skok o tyczce
miasta np: ,odpowiednie stadiony ;Rzut dyskiem ;trójskok
Olimpiia w Grecji , ;Zapasy ;bieg 600m
Tam odbyły się , ;Bieg skótki ;
pierwsze igrzyska , ; Rzut oszczepem ;
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , Uczestnicy kiedyś ; Uczestnicy teraz ;Publiczność kiedyś ;Publiczność teraz
Kiedyś w igrzyskach ;Udział biorą kobiety; tylko mężczyźni ;Kobiety i
udział brali tylko ;i mężczyźni ; ;mężczyźni
mężczyźni ; ; ;






22 1 22
2009-11-24T01:08:51+01:00
Antyczne igrzyska rozgrywały sie w olimpi a teraz co 4 lata w innym państwie.
W olimpiadzie letniej: np. szermirka, jazda konna, pływanie, itp.
zimowa: biatlon, skoki narciarskie itp.
kidyś był to żut oszczepem bądz dyskiem, bieigi.
w starozytności zmagania oglądali wylacznie mężczżni teraz tak nie jest.tak samo jest z zawodnikami kidwdys mogli startowac tylko męzczyźni teraz nie.
Nagrody przyznawane teraz są bardzo wartościowe kiedyś były to wieńce laurowe.


15 2 15