Proszę nie tylko o same wyniki lecz o całe rozwiązanie. ;)

Oblicz.
a) (17,8 + 2,48) × 5,05 - 13,85 × 4,2 =

b) 2,75 + 34,25 × (57,6 - 7,6 × 7,5) =

c) 72,3 - 2,05 x (6,03 x 5,4 - 30,062) =

d) 25,8 + 4,5 × 5,15 × 4,2 =

e) 6,3 × 1,2 - 2,5 × 0,2 + 3,8 × 1,05 =

f) 10,6 × 5,8 - 26,38 - 7,5 × 4,26 =

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T21:09:23+01:00
A)20,28*5,05-58,17=102,414-58,17=44,244

b)2,75+34,25*(57,6-57)=2,75+34,25*0,6=2,75+20,55=23,3

c)72,3-2,05*(32,562-30,062)=72,3-2,05*2,5=72,3-4,1=68,2

d)25,8+97,335=123,135

e)7,56-0,5+3,99=7,06+3,99=11,05

f)61,48-26,38-31,95=35,1-31,95=3,15
1 3 1
2009-11-23T21:19:00+01:00
A) (17,8 + 2,48) × 5,05 - 13,85 × 4,2=
20.28 x 5,05 - 58,17=102,4 - 58.17= 44,2

b) 2,75 + 34,25 × (57,6 - 7,6 × 7,5)=
2,75 + 34,25 × 0,6=2,75 + 20,55= 23,3

c) 72,3 - 2,05 x (6,03 x 5,4 - 30,062)=
72,3 - 2.05 x 2,5 = 72,3 - 5,125= 67,175

d) 25,8 + 4,5 × 5,15 × 4,2=
25,8+119,35=145,15

e) 6,3 × 1,2 - 2,5 × 0,2 + 3,8 × 1,05 =
7,56 - 0,5 + 3,99 = 5,06 + 3.99 = 9,05

f) 10,6 × 5,8 - 26,38 - 7,5 × 4,26 =
61,48 - 26,38 - 31,95 = 3,15
3 3 3