Uwaga mam prośbę mogłby ktoś napisać mi petycje do prezydenta miasta Kalisza w celu m.in. zburzenia bloku, dodania autobusów, dobudowania boiska do szkoła gdyż na boisko idzie się 15min od szkoły albo wiekszą halę. To tylko propozycję tematow. Proszę o pomoc.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T21:41:07+01:00
Uczniowe gimnazjum ( tu wpisujesz ), dn. 23.11.09
w Kaliszu

Prezydent Kalisza.

Szanowny Panie Prezydencie!
Składamy do Pana petycję z prośbą o zburzenie starego bloku, na ulicy (np.) Malinowej. Budowlę tę codziennie mijamy w drodze do szkoły, nie dość że brzydko ona wygląda to jest naprawdę niebezpieczna ! Przy silnym wietrze duże kawałki tynku odłupują się i niekiedy spadają nam na głowy. Prosimy uprzejmie o zburzenie tego oto bloku, który jest już dawno niezamieszkany.
Drugą sprawą, z jaką chcielibyśmy zwrócić się do pana to wybudowanie w naszej szkole dużej hali ! Jest ona niezbędna do ćwiczeń na lekcji wychowania fizycznego, gry w piłkę, prowadzenia uroczystości szkolnych.
Mamy nadzieję, iż weźmie pan pod uwagę nasze prośby.
z wyrazami szacunku
uczniowie gimnazjum....


mam nadzieję że pomogłam =)


2009-11-23T22:35:47+01:00
Uczniowe gimnazjum ( tu wpisujesz ), dn. 23.11.09
w Kaliszu

Prezydent Kalisza.

Szanowny Panie Prezydencie!
Składamy do Pana petycję z prośbą o zburzenie starego bloku, na ulicy (np.) Malinowej. Budowlę tę codziennie mijamy w drodze do szkoły, nie dość że brzydko ona wygląda to jest naprawdę niebezpieczna ! Przy silnym wietrze duże kawałki tynku odłupują się i niekiedy spadają nam na głowy. Prosimy uprzejmie o zburzenie tego oto bloku, który jest już dawno niezamieszkany.
Drugą sprawą, z jaką chcielibyśmy zwrócić się do pana to wybudowanie w naszej szkole dużej hali ! Jest ona niezbędna do ćwiczeń na lekcji wychowania fizycznego, gry w piłkę, prowadzenia uroczystości szkolnych.
Liczymy na pozytywne rozpatczenie sprawy.

najlepiej by bylo aby wszyscy sie tutaj podpisali