Zadano: 2009-11-23 18:06:24
Wiersz... napisalam co myslicie /?
Pani od Religii zadała nam napisanie wiersza o tym co czujemy myslac o Panu Bogu.. Lecz ja niestety poetką nie jestem i raczej nie bedę. Lecz jakis tam wiersz udało mi się napisać. sa w nim jakieś niejasności.. i ??? I macie jakiś pomysł co bym mogła zmienić??

Jestes moim przyjacielem,
Moim ojcem oraz bratem.
Jestes dla mnie najważniejszy,
Jesteś całym moim światem.

To Ty otworzyłeś nam niebo,
To Ty stworzyłeś każdego.

Panie Boże, gdy myślę o Tobie,
nic innego nie ma znaczenia.
Czuję szczeście,czuję radosc,
Czuje Twą wielką moc zbawienia

To Ty otworzyłeś nam niebo,
To Ty stworzyłeś każdego.

Panie Boże, niema dnia,
Bym o Tobie nie myślała.
Panie boże, niema chwili,
w której bym ci nie ufała.

To Ty otworzyłeś nam niebo,
To Ty stworzyłeś każdego.

Ty jesteś miłoscią,
źródłem blasku i szsczescia.
Jesteś naszą nadzieją,
Nadzieją wiecznego odejścia .

3

Odpowiedzi

2009-11-23T21:03:20+01:00
Nic nie zmieniaj, ten wierszyk jest fajny.....
1 5 1
2009-11-23T21:05:16+01:00
Uwazam, ze jest bardzo dobrze. Jedynie male bledy ort.: "nie ma" piszemy oddzielnie.
Poza tym nazywasz Boga - Ojcem, Stworzycielem. Cos podobnego uczynil Kochanowski w piesni "Czego chcesz od nas Panie" nazwal Boga: ojcem, architektem swiata, artysta, gospodarzem. Moglabys przeczytac i sie tym zainspirowac, a tym samym urozmaicic troche wiersz, chociaz i tak uwazam, ze jest w porzadku;)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T21:05:45+01:00
Wszystko ok, tylko proponowałbym zmienić 2 ostatnie wersy, jakoś nie pasuje mi stwierdzenie "nadzieją wiecznego odejścia".

może
Ty jesteś miłością,
żródłem wszelkiego stworzenia
jesteś naszą nadzieją,
nadzieją rychłego zbawienia.

Powinni Wam częściej takie prace zadawać, bo bardzo ciekawie Ci to wychodzi ; >
1 5 1