, pytanie nie do tematu tej strony , xd jak mieć gorączkę czy coś , nie chcę iść jutro do szkoły, ale w środę chcę , xd nie chcę odpowiedzi typu "zjedz ziemniaka " , albo "głupia jesteś " , proszę o metodę którą wy wypróbowaliście i nie szliście tylko jeden dzień , pilna odpowiedź proszę

3

Odpowiedzi

2009-11-23T21:03:06+01:00
Jak mama da ci termometr do przyłóż do lampki lub włóż do herbaty, ale uważaj, żeby szybko wyjąć !
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T21:03:19+01:00
Włóż termometr do herbaty czy pod lampkę, w celu nagrzania go i udawaj, że się źle czujesz... ;p Nie nagrzewaj go za mocno, bo trochę będzie dziwne, że jednego dnia będziesz mieć ponad 38, a następnego z powrotem normalną ;) I uważaj, żeby nie pękł!
Lepiej nie ryzykuj z jedzeniem czegoś, bo się możesz na dłużej pochorować...
2009-11-23T21:04:03+01:00
Ja raczej tak nie kręciłam, ale powinno zadziałać podgrzanie termometru ; )) Tylko wiesz... Tak, żeby nie wkładać go do wrzątku, bo pęknie ; )) I to daje tylko chwilowy efekt, więc po podgrzaniu (np do letniej wody) szybko pokaż rodzicom ; )))