Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T21:26:12+01:00
A de Saint Exupery (1900-1944) , pisarz francuski, studiował architekturę,po odbyciu służby wojskowej w lotnictwie w 1926 roku został pilotem. Pełnił funkcję kierownika bazy pocztowej w lini lotniczej. Odbył wiele samotnych lotów nad Saharą. W roku 1936 był korespondentem w Hiszpanii.Jego najwybitniejsze dzieła to: "Poczta na południe" , "Nocny lot" , "Ziemia - planeta ludzi" oraz "Cytadela"
40 4 40
2009-11-23T22:20:48+01:00
1.Antoine de Saint Exupery żył w latach 1900-1944.Był francuskim pisarzem i lotnikiem.Pochodził z hrabiowskiej rodziny.W czasie wojny domowej w Hiszpanii był korespondentem wojennym.Zginął podczas powrotu ze
zwiadowczego lotu w czasie II wojny światowej na terenie Francji. 2.Jest to o Małym Księciu który wędrował po różnych planetach ,rozmawiał z pilotem któremu towarzyszył mu przy naprawianiu silnika 8 dni,opiekował swoją różą,wyrywał baobaby żeby nie rozsadziły planety, czyścił wulkany,zadawał wiele pytań i nie pozwolił by pozostawały one bez odpowiedzi, szukał przyjaciela którym okazał sie lis . 3.Mały Książę z planety B612,pilot-równocześnie narrator,różne postacie spotykane przez Małego Księcia na poszczególnych planetach .
23 4 23