Potrzebne mi są cechy epoki romantyzmu, ale nie chodzi mi o to, co malowano, czyli fascynacja naturą, uczucia, intuicja i wiara itd.
Chodzi mi o sposób malowania obrazu, czyli o barwy, ciemne, czy jasne, perspektywę, cienie, światło, dynamikę, harmonię, równowagę itd.
BARDZO PILNE ;)

2

Odpowiedzi

2009-11-23T21:19:28+01:00
W Romantyzmie została poszerzona paleta barw, znaczenia nabrał kontrast. Z tego co zauważyłem, to dominującymi barwami na obrazach z epoki romantyzmu są czerwień, brąz, czerń oraz ich ciemne odcienie, co skutkowało tym, że obrazy były w ciemnych tonacjach
6 3 6
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T21:40:34+01:00
- bogaty koloryt,
- kontrastowy światłocień,
- miękki modelunek,
- podkreślanie wartości fakturalnych płótna,
- dynamizowanie kompozycji