6. Piotrek wracając do domu ze szkoły naliczył 1200 kroków w czasie 10 minut. Długośc jednego kroku wynosiła średnio 60 cm. Oblicz:
a)droge piotrka do szkoly
b)srednia wartosc predkosci



czekam prosze o cale rozwiazanie nie tylko odpowiedz z gory dzieki :)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T21:13:41+01:00
T=10min=600s
s=1200*60=72000cm=72m
V=s/t
V=72/600
V=0,12m/s
2009-11-23T21:13:38+01:00
1200 * 0.60 = 720 m

b) 720/600 s = 1.2 m/s