1 ) 1 i cztery siódme dodać 3 i jedną trzecią

2 )4 - trzy piąte

3 ) jedne drugie odjąć jedną czwartą

4 ) 2 i trzy siódme plus dwie piąte

5 ) 14 i dwie dziewiąte plus 6 i jedna trzecia

6 ) osiem jedenastych - dwie trzecie =

7 ) 2 i trzy ósme + sześć siódmych =

8 ) 4 i siedem dziesiątych - 3 i jedna trzecia =

9 ) 4 i siedem dwunastych - 1 i osiem dziewiątych =

3

Odpowiedzi

  • oops
  • Rozwiązujący
2009-11-23T21:16:00+01:00
1) = 4 i dziewietnascie dwudziestych pierwszych
2) 3 i dwie piate
3) jedna czwarta
4) 3 i dziewiec dziesiatych
5) 20 i piec dziewiatych
6) dwie trzydzieste trzecie
7) 3 i trzynascie piecdziesiatych szostych
8) czterdziesci jeden trzydziestych



dziewiatego nie umiem ;dddd
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T21:17:28+01:00
1 ) 1 i cztery siódme dodać 3 i jedną trzecią=1 i 12/21+3 i 7/21=4 i 19/21

2 )4 - trzy piąte =3 i 2/5

3 ) jedne drugie odjąć jedną czwartą 1/4

4 ) 2 i trzy siódme plus dwie piąte 2 i 15/35+14/35=2 i 29/35

5 ) 14 i dwie dziewiąte plus 6 i jedna trzecia =14 i 2/9+6 i 3/9=20 i 5/9

6 ) osiem jedenastych - dwie trzecie =24/33 - 22/33=2/33

7 ) 2 i trzy ósme + sześć siódmych =2 i 21/56+48/56=2 i 69/56=3 i 13/56

8 ) 4 i siedem dziesiątych - 3 i jedna trzecia = 4 i 7/9-3 i 3/9=1 i 4/9

9 ) 4 i siedem dwunastych - 1 i osiem dziewiątych =4 i 21/36 - 1 i 32/36=
3 i 57/36 - 1 i 32/36=2 i 25/36
1 5 1
2009-11-23T21:28:23+01:00
1. 1 4/7 + 3 1/3 = 4 19/21
2. 4 - 3/5 = 3 5/5 - 3/5 = 3 2/5
3. 1/2 - 1/4 = 2/4 - 1/4 = 3/4
4. 2 3/7 + 2/5 = 2 15/35 + 14/35 = 2 29/35
5. 14 2/9 + 6 1/3 = 15 2/9 + 6 3/9 = 20 5/9
6. 8/11 - 2/3 = 24/33 - 22/33 = 2/33
7. 2 3/8 + 6/7 = 2 21/56 + 48/56 = 2 69/56 = 3 13/56
8. 4 7/10 - 3 1/3 = 4 21/30 - 3 10/30 = 1 11/30
9. 4 7/12 - 1 8/9 = 4 21/36 - 1 32/36 = 3 57/36 - 1 32/36 = 2 25/36
1 5 1