Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T21:17:38+01:00
Jezus nie potepia grzeszników, wierzy w ich nawrócenie, ofiarowuje się z nich, chce by zrozumieli swoje grzechy i by nawzajem się nie oskarżali o swoje winy.
Jestem wdzięczna za to, że do mnie przychodzi, że dał mi szanse życia wiecznego lecz to gdzie je spędzimy zależy wyłącznie od nas.
1 5 1
2009-11-23T21:59:16+01:00
Jezus poucza i nawraca grzesszników. Nigdy ich nie odpycha. Szanuje ich tak samo jak zwykłych ludzi którzy w niego wierzą. Jezus nie postępuje na takiej zasadzie że np. "o ten to grzesznik to on nie jest mnie wart".
My jako ludzkość odpowiadamy Jezusowy grzechem.
1 5 1