Z podanego zbioru wybierz nazwy środków produkcji i środków konsumpcji.
prywatny samochód, kombajn, budynek przemysłowy, lodówka, len, żywność, koparka, tokarka, odzież, mieszkanie, lekarstwa.

Proszę o szybką odpowiedź ;) z góry dzięki

2

Odpowiedzi

2009-11-23T21:34:35+01:00
Środki produkcji: kombajn, budynek przemysłowy, koparka, tokarka
Środki konsumpcji: lodówka, żywność, odzież, mieszkanie, lekarstwa
Samochód może byc i jednym i drugim: jesli służy dzialalności gosp. to bedzie środkiem produjcji np. przy usługach transportowych, a jesli służy do rekreacji i prywatnego uzytku to bedzie środkiem konsumpcji
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T23:03:24+01:00
Środki produkcji: kombajn, budynek przemysłowy, len, koparka, tokarka,

środki konsumpcji: prywatny samochód, lodówka, żywność, odzież, mieszkanie, lekarstwa

Jeżeli samochód jest jak tutaj PRYWATNY to nie może być środkiem produkcji!!!!!
3 5 3