Odpowiedzi

2009-11-23T21:21:26+01:00
Miało bardzo duże. gdybyśmy nie mieli to niemcy zbudowali by droge i odcieli by nas od morza
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T00:19:17+01:00
W XV wieku handel opierał się głównie na szlakach morskich. Gdy po II pokoju toruńskim Polska odzyskała dostęp do morza wówczas, mogła się rozwijać polska gospodarka, dzięki owemu handlowi. Zaczęliśmy się bogacić co korzystnie wpłynęło na sytuację w ówczesnym kraju. Gdańsk szybko stał się głównym ośrodkiem szkutniczym z dużym zasobem handlowym. To takie ogólne streszczenie. Więcej znajdziesz w encyklopedii PWN jeśli tylko chcesz.
2 3 2